Tuesday 24 January 2012

Love You Like A Love Song

[Verse 1]
It's been said and done
Every beautiful thought's been already sung
And I guess right now here's another one
So your melody will play on and on, with the best of 'em
You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A centerfold miracle, lyrical
You've saved my life again
And I want you to know baby

[Chorus]

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep hitting re-peat-peat-peat-peat-peat-peat
(Chorus 1x)

[Verse 2]

Constantly, girl you played through my mind like a symphony
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I've been rescued
I've been set free
I am hypnotized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
You are... And I want you to know baby

[Chorus 2x]


[Bridge]

No one compares
You stand alone, to every record I own
Music to my heart that's what you are
A song that goes on and on

[Chorus 2x]


I love you...like a love song...
 

[ kenapa aq taruk lagu nie kat entri aq???]
 
actually, i do really love this song...
No matter whose version it is; 
Selena Gomez, Sami, Hafiz Zainal or even Shila Amzah,
Bcoz for me, I love this song...coz for real :-
I love Mr.Red like a love song

Last few days, aq memang agak bengang ngan Mr Red
Coz he was not by my side when he is needed
So I didnt reply his texts, and even picked up his phone
(kalo pick up pun, aq bolayan jer.huhu)

But then...on my way to the office, 
he texted me and asked me to switch my radio channel to Era
(coz he knows that I always listen to Hotfm.huhu)
Even though I didnt reply his text, but I still switched the channel
And it was this song, playing on the radio

I smiled

Coz Mr Red ni sangat la susah nak beromantik..
kalo romantik, mesti ade je loyar buruk dia
So, aq rasa berbunga gak lar bila dier beromantik
(walaupun aq tau, dia nak pujuk aq yang tengah bengang kat dier je time tuh..haha)
But yes, I LOVE HIM LIKE A LOVE SONG !!! ^_^


p/s: cute sungguh si Hafiz Zainal ni..tetiba teringin nak suh Mr Red recordkan lagu ni utk aq.ahakz!

13 comments:

  1. sweet sangat...happy ending lah angpa..terbaekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu beb... =) but even though it will not last forever, but hopefully we still become a close friend..coz he is always be such a good friend of mine.. (walaupun terlajak "kawannya" gitu..hahaha)..lol

      Delete
    2. haha, better jadi kawan sampai bila2 dpd ilang tah ke mana kan3..

      Delete
  2. hahaha..susah kot nak ilang tah ke mana2...dah rapat sgt..n dah jd 1 item..kawan pun kawan, ok gak...yg penting, ade teman di sisi..ceewah...hahaha...eh, ape email ko eh? kot2 ade pe2 nk tny pendapat, leh ak tny kat email je..leyh tak alasan itu?hahahaha

    ReplyDelete
  3. haha, email kan je kat google

    bdkbaik2112@gmail.com

    nk ym, email lain..haha... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..glamer sioot...siap ade bebanyak email lagi..ni mesti stok byk pasang nih..lol =)

      Delete
    2. siot..email nie utk blogger cam ampa lah... haha

      Delete
    3. kahkahkah...ayat safe sangat..takpe2..sekali skala bagi ang feeling cam artis..huhu

      Delete
    4. siot jekkkkkkkkkkkkkkkk..

      xpe lah, nak feeling2 jadi artis skit xpe kan.. feeling jadi Mr.RED leh x, ade owg dedicate kan lagu nie tuk aq, best nye kalo ade betul2..haha

      Delete
  4. larik lah..xde org nak kejau ko..kalo ade pon Mr.RED je..hahaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade je yg nak kejar.aq je yg malas nk berlari-larian utk dorg..hahahaha...*feeling artis jugak. =P

      Delete